23 oktober 2010

Hur tänkte jag här?

Toaletten som gud glömde!
Jag kom på att vi har en toalett till, på övervåningen,
det var dags att städa där!
Använder inte gärna den (nödtoa) för
det finns inget element och då blir toaringen kall!

Handfatet är alldeles för stort (den är grå, likaså kaklet)!
Det var rea på Villroy & Bosch och
den ville R ha (ibland låter jag honom välja...)
Toalettsitsen sitter löst och den läcker...

Kroken är ju söt!

När barnen var små hade jag massa konstiga idéer:
Varför inte måla fiskar på väggen, det blir ju kul!

En lampett som aldrig tänds, måste hitta en annan plats för den!

Fiskekrokar! Vem har hängt en blå handduk där???

Lampkupan hänger inte där den ska hänga!
En ram väntar på något motiv eller kanske en spegel!
.
Det måste bli en operation omvandling...
så småningom...
.

4 kommentarer:

Anna sa...

Den toan har jag nästan glömt bort, har nog aldrig provat den :)
Men den är ju fin!! Kram Anna

ansepanse sa...

vår lilla toa på andra våningen har heller ingen värme, brukar i möjligaste mån låta dörren stå lite öppen på vintern
kramar

Maya sa...

Det där kan ju vara spännnade att göra om... men jag gillar fiskarna...sååå fina!
Och du kan ju alltid sätta massa värmeljus där inne :)så fryser du kanske inte... och låta dörren stå öppen lite så värmen kommer in!

Kicki sa...

Tack för tipsen Maya!:)