22 oktober 2010

Jag vill bekänna en sak!


"Nej, jag gör det här bara för min egen skull, det är som en dagbok! Jag bryr mig inte om hur många följare jag har eller hur många som läser min blogg..."

...men jag måste erkänna en sak:
Jag blir så glad när nya "tittare" hälsar på! Jag blir rent av lite lycklig:)
Jag kommer och hälsar på er snart! Igår kväll var internet not here så då var jag inte glad:(
.
Min dotter fick sin "batmanbild" (se tidigare inlägg)
publicerad i metropolens dagstidning - VLT!
Ja, det är sant!
.

4 kommentarer:

Anna sa...

Godmorgon, du blir väl lycklig när vi gamlingar också tittar in :)

Visste väl att hon skulle få sin bild publicerad, GRATTIS till Julia! kramis

Eva sa...

Fasiken så roligt med bilden! Hälsa och gratta!

Visst är det kul med nya läsare - framför allt om dom är trevliga i sina kommentarer :o). Det tycker vi om!

Ha en superskön fredag!
Kram Eva

Jess sa...

Om ingen hade läst bloggen hade det ju varit tråkigt, även om man skriver för sin egen skull. Att få kommentarer är som att få paket! :)
Så roligt för dottern, jag tittade på bilden, riktigt bra! Stort grattis till dottern!
Ha en skön fredag!

ansepanse sa...

visst är det kul med besökare :) vilken vacker bild! jättekul för dottern - hälsa
ha en fin fredagkväll - kramar