14 maj 2017

Känner...

Fingerborgsblomman får gärna växa där!


...in uterummet! Känner mig stolt över att jag städade bort torra löv och nya pigga små växter längs med husväggen igår, men det fattas några stenar för att det ska bli helt! Konstigt att det har "växt" massa däck där också men igår slängde mannen på dem på släpet (och där ligger dem nu)!

Känner mig glad över att vi bjöd över grannen på mat i fredags kväll! Förra året hade vi så många olika fester och bjudningar så vi fick helt enkelt inte in honom i planeringen. Hihi, blev lite berusad och orkade inte klä av mig utan stupade i säng! Inte konstigt att jag knappt orkade hålla ögonen öppna igår när det var Eurovision! Nåja, jag vaknade och såg vem som hade vunnit, så spännande var det...

Känner mig förväntansfull över att det bara är tre veckor kvar till mannen och jag ska till Paris! Han har varit där flera gånger både privat och inom jobbet men jag har aldrig varit där så det ska bli extra spännande! Je suis... Hm, försöker finna ord på franska, läste två år på gymnasiet men det var ju för typ 35 år sedan!!:-)


1 kommentar:

Susanne sa...

Känner att ja blir glad över att läsa ditt inlägg :)